Data4Impact mühazirələr sessiyamızın bu dəfəki qonağı Farid Maharramlisizə “Marketing və cəmiyyətdə data analiz”i barəsində danışacaq.
Gündəlik həyatımızda və markaların qurulmasında datanın yığılması və analizi özünəməxsus yerə malikdir. Bunların həyata keçirilməsi müxtəlif vasitələr və üsullar ilə həyata keçirilə bilər.
Spikerimiz Fərid Məhərrəmli, illərdir bu sahədə araşdırmaların aparılması və tədbiqi ilə məşğuldur. Markaların qurulmasında dataların əhəmiyyəti nədən ibarətdir, datalardan araşdırma zamanı necə istifadə olunur, datanaliz və datamaining necə edilir, müştəri datalarından istifadənin hüquqi və qeyri-qanuni tərəfləri kimi sualların cavabını əgər axtarırsınızsa, bu dəfəki sessiyamız məhz sizin üçündür.
Fərid Məhərrəmli illərdir brandmaker və marketing specialist kimi fəaliyyət göstərir. Bununla yanaşı o, “Webino Agancy” , “Xaricəget Networks”, “Marketinghub” media qrupunun təsisçisi və sahibidir.
Vaxt: 6 dekabr 2018-ci il
Saat: 19:00
Məkan Caspian Plaza III korpus, 3-cü mərtəbə
Giriş sərbəstdir.
ККрасота и здоровье
ЖЖара 2019
РРестораны и кафе
ООбразование
ВВсе для детей
ККоронавирус
ЧЧего хотят женщины?
ГГде провести Новый год?
ЧЧто подарить на Новый год?
Data4impact: Marketing və cəmiyyətdə data analiz
Рецензия
Фильтры